אסים שאול ברכה

קצת עלי

מנחה סדנאות מחול סופי ומדיטציה, מטפל גוף, מלווה אנשים במסע החיים. הולך בדרך הסופית משנת 2003. מפיק אירועים בתחום הרוח והתפתחות אישית כגון – הפסטיבל הסופי, הריקודים המקודשים של גורדייף ועוד'. אסים עבר במהלך השנים תהליכים עמוקים ומשמעותיים הקשורים בריפוי, בעבודה סופית, במדיטציה ובתרפיה בארץ ובחו"ל. משלב בעבודתו תנועה, מגע, נשימה וקול ומודה מעומק הלב על הזכות לשתף בשפע המתנות שקיבל. להסתובב אל הלב - המחול הסופי מזוהה עם הסופיות ועם הדרווישים המחוללים, אבל ה"סיבוב" שימש מאז ומעולם ובמסורות רבות כדרך להתמסר, להתחבר ולהזכר בשמיימי. "בדבר" הזה שמעבר למילים ולהבנה. בסדנה נעזר באמצעים שונים כמו המחול הסופי (תנועה), ז'יכר (קול ונשימה), התבוננות, מוזיקה ופואטיקה עמ"נ לשחרר, להרפות, להתרוקן, להתמוסס בכדי להתאחד מחדש עם האהוב. אינשאללה.

מה אנחה?

להסתובב אל הלב
המחול הסופי מזוהה עם הסופיות ועם הדרווישים המחוללים, אבל ה"סיבוב" שימש מאז ומעולם ובמסורות רבות כדרך להתמסר, להתחבר ולהזכר בשמיימי. "בדבר" הזה שמעבר למילים ולהבנה. בסדנה נעזר באמצעים שונים כמו המחול הסופי (תנועה), ז'יכר (קול ונשימה), התבוננות, מוזיקה ופואטיקה עמ"נ לשחרר, להרפות, להתרוקן, להתמוסס בכדי להתאחד מחדש עם האהוב. אינשאללה.
סופי מנדלה
מפגש מקסים, מרגש ועמוק המשלב מחול סופי וציור מנדלות. תנועה ויצירה. נחווה את המחול הסופי כחיבור לרבדים עמוקים של הנפש ונביע את תחושותינו ע"י ציור מנדלה.