אסף רבי

קצת עלי

תרפיסט גוף-נפש, מנחה קבוצות מודעות ומדיטציות. אסף מלווה אנשים בתהליכי עומק של ריפוי וגילוי עצמי זה 15 שנים. מתמחה בריפוי רגשי, Hands-on healing , אבחון בבדיקת שריר , מדיטציה ותקשור. משלב בעבודתו מגוון כלים ושיטות הריפוי בהם התמחה בארץ ובעולם. לומד ומלמד הקשבה, נוכחות, ריפוי הקשר עם העצמי, חידוש הקשר עם הליבה. מנחה קבוצות מוסמך להנחיית קבוצות תרפיה מטעם המכון להכשרת מנחי קבוצות בירושלים. בעלים של חברת .SenseOr - technology in service of mankind, מהנדס מערכות מידע וארכיטקט תוכנה. כותב הספר ”בדרך הביתה“ - אוסף כתבים אינטימיים שנכתבו במצבי תודעה גבוהים על המסע הרוחני . "אני משלב בחיי בהנאה ובלימוד, בפתיחות וחקירה בין עולמות של ריפוי רוחני, אמנות , טכנולוגיה, וכתיבה רוחנית. אוהב מאוד את האינטגרציה , את השילוב , את המפגש האנושי, את היחד שנוצר דרך קשר לב עמוק ומהותי. מוקיר את החיים , את ההזדמנות לחיות ולחלוק אחד עם השני את מהותנו..."

מה אנחה?

מדיטציית Nataraj
נאטראז’ היא אחת המדיטציות המרעננות ,הנפלאות והפשוטות של אושו . מדיטציה של תנועה, של ריקוד, של שחרור. דרך נפלאה ופשוטה לפתוח את הפסטיבל , לשחרר את כל מה שהגענו איתו ולהיכנס בשער הפנימי של חיבור והעמקה. להתמסר לריקוד, לתנועה של החיים ולשחרור הטוטאלי שהמדיטציה מאפשרת . והכי חשוב להנות, לשחרר את המוח, ולאפשר לגוף לנוע בחופשיות . מוזמנים/ות באהבה.
מדיטציית נדהברהמה
מדיטציה טיבטית עדינה ועמוקה בישיבה ובליווי מוזיקה. בעזרת המהום ,תנועה וכוונה ניצור בתוכנו מרחב מדיטטיבי עמוק ומרפא. אחת מהמדיטציות הקלאסיות של אושו. אושו על המדיטציה :"זוהי מדיטציית מנטרה, ומנטרה היא אחת הדרכים הפוטנציאליות ביותר. זה מאוד פשוט אך יעיל מאוד, כי כאשר אתה מזמר מנטרה או שאתה מהמהם צליל, הגוף שלך מתחיל לרטוט ותאי המוח שלך במיוחד. אם זה נעשה נכון, כל המוח שלך הופך להיות תוסס מאוד, וכך כל הגוף. ברגע שהגוף מתחיל לרטוט והמוח שלך כבר מזמר, שניהם מסתנכרנים לאחד. הרמוניה . היא בדרך כלל אינה קיימת בין השניים – כי בדרך כלל המוח שלך הולך לדרך אחת, הגוף שלך הולך בדרך אחרת. הגוף אוכל, אך המוח חשוב על דברים אחרים. הגוף מתהלך ברחובות, בזמן שהמוח מעופף רחוק בכוכבים. הם אף פעם לא נפגשים - שניהם הולכים על שבילים נפרדים, וזה יוצר פיצול."