ענת טושה לברטוב-קוזקורו

קצת עלי

נעים להכיר, אני ענת, טושה. גדלתי בסטודיו למחול, תחילה כתלמידה ובהמשך כמורה ורקדנית מקצועית. האינטנסיביות של האימונים וההופעות התישה את גופי ובחיפושיי אחר מזור נחשפתי לתרגול פילאטיס כמתרגלת ובהמשך כמורה. בשנת 2009 התנסיתי לראשונה בשיטת Gyrotonic, שענתה על הצורך האישי שלי בשיקום פיזי. בשלב זה דרכי המקצועית קיבלה תפנית משמעותית כשבחרתי להעמיק ולגדול בשיטה זו. בשנת 2015 פתחתי סטודיו 'טושה-בית להתאמן בו', שמהותו Gyrotonic & Gyrokinesis , אימון ושיקום תנועתי ומרכז להכשרת מדריכות.ים. תנועה היא חמצן עבורי, זו אהבתי הראשונה ובעבודתי אני זוכה לפגוש א.נשים ולהזכיר להם את האושר שבתנועה.

מה אנחה?

כיווץ-שחרור
בסדנה נחקור את הקשר בין פעולות כיווץ ושחרור. הכיווץ- פעולה אקטיבית, גיוס שרירים מאומץ מכוון מטרה. כתוצאה, ישירה מההתגייסות מגיע צורך אוטנטי של הפעולה ההפוכה, פעולת השחרור, הרפייה אליה הגוף מתמסר בהנאה. המשחק בין הפעולות הללו, יוצר מקצב, שנעים להתמסר, לחקור אותוואת השפעותיו על המתרגל.ת.
ג'ירוקינסיס
ג'ירו=מעגלי קינסיס=תנועה השיטה, שתחילה כונתה 'יוגה רקדנים', מאגדת בתוכה עקרונות תנועה מעולמות המחול, יוגה, טאי-צ'י לצד עולמות הטיפול, פיזיותרפיה ועוד. בסדנה נתנסה ברצף תנועי מתוך מערכי שיעור Gyrokinesis במטרה להניע את השדרה. התנועות המעגליות, תומכות במפרקים ומאפשרות הגדלת טווחי תנועה, התארגנות נעימה של עצמינו בחליפת חיינו.