רוני בן קיקי -קינן

קצת עלי

רוני בן קיקי - קינן , מנחה סדנאות תאטרון, תנועה והתפתחות אישית מזה 27 שנים. חוקרת, יוצרת , כותבת, מביימת, מרצה , מאמנת רגשית ומנסה לענות כבר שנים על שאלות מפתח "על מה כל הדרמה שלנו?", איך עובד "המנגנון הרגשי"? וגם איך מביאים את כל הדרמה הזו לבמה, בדרך הכי מענינת אך בחיים נפרדים ממנה. מוזמנים לסדנאות לימודי משחק והתפתחות אישית בפרדס חנה.

מה אנחה?

כשמתידדים עם הפחד - סדנת תנועה ומודעות בדרך "תדרים בתנועה"
הפחד מהווה מחסום אשר אינו מאפשר לעיתים להתקדם בשבילי החיים הרצויים לנו בחופשיות ובקלות. יחד עם זאת יש לו תפקיד.ככל שנכיר אותו.. נתידד איתו ונוכל לנווט ולנוע ביתר קלות .. הדרך של "תדרים בתנועה" מאפשרת לנו להכיר את הכוחות המאפיינים את חיינו, את הצבעים השונים, שקימים בנו, אלה שחזקים בנו ואלה שפחות . כל צבע הוא תדר אנושי ותדר של קצב וצליל. בעזרת הגוף והשיח התנועתי - תודעתי נוכל ליצור התיחסות חדשה המאפשרת שינוי. מעבר להרי הפחד נמצא עמק האהבה והשמחה...מוזמנים.
על מה כל הדרמה שלנו? כשמודעות ותאטרון נפגשים
למה בעצם אנחנו כל כך נפגעים, כועסים, נעלבים, מתרחקים, מסתירים או סתם מרגישים לפעמים תקועים? בעזרת תרגילי תאטרון נכיר את המנגנון הרגשי שלנו, כיצד הוא עובד, מה הוא מציף לנו, ואיך איפשר להביא את הדרמה לבמה ולהרגיע אותה בחיים. סדנה חוויתית הכוללת תירגול, חוויה, שיתוף, העמקה וכלים ״לקחת הביתה״ כדי לחיות את ״כאן ועכשיו״ במציאות האתגרת שלנו.