רפאל עמנואל רן

קצת עלי

רפאל עמנואל רן אמן יוצר, מוסיקאי, משורר, מנחה סדנאות, מורה לקונדליני והאטה יוגה. רפאל בונה גשרים בין החוץ והפנים, בין התרגולים הדידקטיים ומציאת הקול הייחודי הפרטי. המרחב מקבל הגדרה מחודשת כאשר האנרגיה היצירתית מתגלה במחוזות הנפש, הגוף, המילה והניגון.

מה אנחה?

טרנספורמציה בתנועה - להעיר את האנרגיה היצירתית
סדנת תנועה לא שגרתית שמשלבת תרגולים מעולמות הקונדליני יוגהֿ, נשימות, עבודה קולית ומדיטציה. אנרגיית החיים שבתוכנו היא עוצמתית ומזמינה להשתנות ולזרימה. קונדליני יוגה היא אחת הדרכים העתיקות והבטוחות להניע את אנרגיית החיים בגוף ולעורר את האנרגיה היצירתית, הקונדליני. בסדנה נחווה מגוון של תרגולים על מרכזי האנרגיה שינועו בין תנועה דינמית ורכה, הרפיה עמוקה, מנטרה, הקשבה וביטוי, טכניקות נשימה שיביאו אותנו למקום של שקט והתבוננות. הדרך המושלמת לפתוח איתו את היום ולהנות מהאפקט של התרגול לאורך זמן. התרגול מתאים לכולם, גם למי שאין ניסיון בתרגול. *להגיע עם מזרון יוגה.
מנביעה לנבואה - גילוי הקול הפנימי
הנביעה היא המקור ליצירתיות, רעיונות ותפיסות, משם מגיעים חידושים לעולם. הנבואה היא ההתגשמות הגבוהה של חיבור לנביעה, היכולת להוריד מילים, מסרים, חזון. בסדנה נתוודע לידע עתיק שמגיע מתרבויות שונות, נשיל את הקליפות החוסמות את הביטוי האותנטי האישי ונחווה את הנביא.ה הפנימי החבוי בתוכנו מדבר.ת. נפתח את הקול, הנשימה, את היצירתיות הספונטנית, באלתור, מוסיקה, שירה, קצב ומשחקיות. מוזמנים להתבטא בחופשיות ולגלות את הקול האישי עם להקה רנדומלית שמגיעה לשיאה ומתפרקת בשעתיים.